Mit jelent a "szállítási idő", illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a agrowstore.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felveszi Veled a kapcsolatot.
A szállítástól való elállás jogát cégünk fenntartja amennyiben a megrendelt termék jelentősen túlsúlyos vagy túlméretes, egysége nem bontható, ezáltal a futárcéggel nem küldhető.
A megrendelt termék elfogyott?
Előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.
Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?
Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.
Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?
Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!
Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?
Szerződött futárcégünk a GLS 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes) vagy a GLS Mobil Appon keresztül (https://gls-group.eu/HU/hu/mobile-app), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.
Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?
Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.
Nem tudom a megrendelést rögzíteni az agrowstore.hu webes felületén?
Rendelésed leadhatod az info@agrowstore.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:
Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):
Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.
Személyes átvétel?
Természetesen bármikor szívesen várunk a 1033 Budapest III. kerület Bogdáni út 1-3. alatt üzletünkben nyitvatartási időben.
A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?
A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékek csomagolásán, kiszerelésén, színén.
Fizetési feltételek?
Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.
Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?
Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.
A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?
Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!
Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?
Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében.
Fizetnem kell a szállításért?
Igen, a szállítási díj megállapítása, a GLS futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.
Szállítási díj, tulméretes csomagok:
Előre utalás, illetve webáruházon bankkártyás fizetés esetén:
A szállítási díj 1795 forint.
utánvételes kiszállítás:
A szállítási díj utánvétellel történt 1795 forint szállítási díj mellet további 1060 forint utánvételi díj többletköltséggel kell számolni. Az összeg a megrendelt termékek súlyától függően változhat.
termesztőközegek, virágföld:
Webáruházunk a zsákos termesztőközeg megrendelése esetén a kiszállítási díjat 1795 forint összegben / zsák / db számolja.
Zsákos termesztőközegek megrendelése esetén az 1795 forint összeg szállítási díj zsákonként értendő! Kettő, illetve több zsákos termesztőközeg megrendelését, kizárólag előre utalás, illetve előre fizetés mellett teljesítjük!
Mely történhet személyesen üzletünkben készpénzben, illetve bankkártyával, vagy online felületen előre utalással, bankkártyával. Szállítási díj kalkulált összegét a rendelés leadása során, még a megrendelés véglegesítése elött ellenőrizheti!
Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?
Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.
Mit tegyek ha a termékek közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?
Ez a termék, ebben a kiszerelésben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más gyártónál kapható-e hasonló termék, ebben szívesen segítünk neked ha felhívsz minket, vagy akár személyesen is üzletünkben.