Hu | En
 
Hu | En
Happy Hour
Most 22 990,-Ft helyett
csak 20 691,-Ft Hátralévő idő: Vents FE-45 padló ventilátor
Vents FE-45 padló ventilátor

-10%

Kosárba
Kosár
A kosár üres
0,-Ft
Kategóriák
Havi akcióÖntözőrendszerekPalántanevelésSzabályozó és mérő berendezésekSzagmentesítésTápszerek és adalékanyagokTermesztő közegekVilágítástechnikaLégtechnikaGrow Box, növénysátorHidrokultúrás rendszerekKertészeti kellékekNövényvédelemCserepek edények tálcákHasznált CuccokEgyéb

Grow Shop Budapesten Óbudán | AGROw Store Grow Shop | GYIK

Kedvezmények (Black Friday, Havi - napi akciók)

Az AGROw STORE webshop és üzlet november 24-26-ig Black Friday napokat tart, mely során a raktáron lévő termékeinkből 20% kedvezményt adunk (földekből 10%-ot). A weboldalon a teljes árak szerepelnek, így 

- az utánvétes rendelésekből mi vonjuk le a 20%-ot, így kerül a rendelés visszaigazolásra és elküldésre.
- személyes átvételkor vagy üzletünkben történő vásárláskor fizetéskor levonjuk a kedvezményt.
- előre utaláskor, kérlek várd meg visszaigazoló emailünket, melyben a már kedvezményes árat tüntetjük fel
- bankkártyás fizetést ha lehetséges ne használj a Black Friday során, ha esetleg mégis, akkor a fennmaradó összeget a következő munkanapon visszautaljuk.

A már meglévő kedvezmények (napi és havi kedvezmények, személyes üzletben beváltható százalékos kedvezmények, földekre vonatkozó kedvezmények) nem vonhatók össze a Black Friday kedvezménnyel.
A kedvezmények egyike sem vonható össze, több kedvezményből a legnagyobbat tudjuk figyelembe venni.

Mit jelent a "szállítási idő", illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?

A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a agrowstore.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeres Téged.

A megrendelt termék elfogyott?

Előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.

Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?

Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.

Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?

Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!

Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?

Szerződött futárcégünk a GLS 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes) vagy a GLS Mobil Appon keresztül (https://gls-group.eu/HU/hu/mobile-app), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.

Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.

Nem tudom a megrendelést rögzíteni az agrowstore.hu webes felületén?

Rendelésed leadhatod az info@agrowstore.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:

Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):

Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.

Személyes átvétel?

Természetesen bármikor szívesen várunk a 1033 Budapest III. kerület Bogdáni út 1-3. alatt üzletünkben nyitvatartási időben.

A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?

A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékek csomagolásán, kiszerelésén, színén.

Fizetési feltételek?

Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.

Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?

Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.

A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?

Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!

Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?

Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében.

Fizetnem kell a szállításért?

Igen, a szállítási díj megállapítása, a GLS futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.

Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?

Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.

Mit tegyek ha a terméke közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?

Ez a termék, ebben a kiszerelésben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más gyártónál kapható-e hasonló termék, ebben szívesen segítünk neked ha felhívsz minket, vagy akár személyesen is üzletünkben.


Rólunk

RólunkKapcsolatGY.I.K.

Vásárlási információk

A vásárlás meneteFizetési lehetőségekÁltalános Szerződési FeltételekAdatkezelési Szabályzat

Elérhetőségünk

AGROw STORE Grow Shop
1033 Budapest Bogdáni út 1-3.
+36 (30) 558 2007
info@agrowstore.hu
Facebook.com/agrowstore
AGROw STORE Hungary Kft.

● Főoldal
● Márkák
● Információk
● Belépés
● Regisztráció
● Hírlevél
Kategóriák
Havi akció
Öntözőrendszerek
Öntözésszabályzók
Vízszűrők
Vízpumpák
Csövek
Öntöző rendszerek
Palántanevelés
Palánta közegek
Propagátor kiegészítők
Propagátorok
Szabályozó és mérő berendezések
CO2
Hőmérséklet, páratartalom
pH, EC
Ventilátor szabályzók
Világítás szabályzók
DimLux rendszerek
GrowControl
Tápszer adagoló rendszer
Öntözés szabályozás
SMS RIASZTÓ
SMSCOM
Szagmentesítés
Tápszerek és adalékanyagok
Advanced Hydroponics of Holland
Atami
BioBizz
BioNova
BioTabs
Canna
Dutch Pro
EM Technology
General Hydroponics Europe
Growth Technology
Guano Kalong
Hesi
House & Garden
Kwizda
Metrop
No mercy Supply
Plagron
SUBSTRAL
Super thrive
Aptus
Advanced Nutrients
Humus
Innovating Plant Products
Biocom
Termesztő közegek
Föld
Hydro
Kókuszrost
Kőzetgyapot
Tőzeg
RootIt
Világítástechnika
LED világítás
Izzók és fénycsövek
Reflektorok
Lámpaszettek
Trafók
Kiegészítők
Légtechnika
Pollenhálók
Szénszűrők
Ventilátorok
Csövek
Hangtompító
Idomok
Grow Box, növénysátor
Cultibox
Fóliák
Grow Box szettek
Mammoth Growbox
Secret Jardin
HomeBox
Növénysátor kiegészítők
Hidrokultúrás rendszerek
Aero
Kiegészítők
Top Feed Drip - Csepegtető
Légpumpák
Kertészeti kellékek
Növényvédelem
Cserepek edények tálcák
Használt Cuccok
Egyéb
Az AGROw STORE webáruház a működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. Az oldal további böngészésével hozzájárulok a sütik használatához.
A lap tetejére
X
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
+36 (30) 558 2007
info@agrowstore.hu