Mit jelent a "szállítási idő", illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a agrowstore.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeres Téged.
A megrendelt termék elfogyott?
Előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.
Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?
Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.
Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?
Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!
Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?
Szerződött futárcégünk a MPL (Magyar Posta Futárszolgálat) 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor az MPL (Magyar Posta Futárszolgálat) internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes, vagy a +3640464646 telefonszámon), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.
Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?
Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.
Nem tudom a megrendelést rögzíteni az agrowstore.hu webes felületén?
Rendelésed leadhatod az info@agrowstore.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:
Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):
Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.
Személyes átvétel?
Természetesen bármikor szívesen várunk a 1033 Budapest III. kerület Bogdáni út 1-3. alatt üzletünkben nyitvatartási időben.
A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?
A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékek csomagolásán, kiszerelésén, színén.
Fizetési feltételek?
Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.
Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?
Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.
A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?
Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!
Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?
Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében.
Fizetnem kell a szállításért?
Igen, a szállítási díj megállapítása, a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.
Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?
Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.
Mit tegyek ha a terméke közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?
Ez a termék, ebben a kiszerelésben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más gyártónál kapható-e hasonló termék, ebben szívesen segítünk neked ha felhívsz minket, vagy akár személyesen is üzletünkben.